انتخابات، جهاد تبیین و مطالبه گری سه اولویت کاری شبکه خاوران

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت:انتخابات، جهاد تبیین و مطالبه گری سه اولویت کاری شبکه خاوران در سال ۱۴۰۲ است.

آینه دار مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی در مراسم تجلیل از خبرنگاران این مرکز گفت: انتخابات، جهاد تبیین و مطالبه گری سه اولویت کاری شبکه خاوران در سال ۱۴۰۲ است.

او افزود:کار در حوزه رسانه سختی‌های خاص خود را دارد، اما سختی کار در حوزه خبر بخاطر رسالت ذاتی خود یعنی دقت و سرعت دو چندان است.

آینه دار ادامه داد:خبر صدا و سیمای خراسان جنوبی یکی مهمترین منبع‌های خبری استان است و بر اساس نظر سنجی‌ها از نظر میزان مخاطب هم، خبر شبکه خاوران بیشترین مخاطب را در بین مراکز استان‌ها دارد.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی عنوان کرد:طی قوانین ابلاغی جدید امسال شروع کار انتخابات در رسانه ملی زودتر از سال‌های گذشته آغاز شده و باید تلاش کنیم تا با ایده‌های جدید و نو ابعاد مختلف تاثیر انتخابات بر زندگی مردم را تبیین کنیم.

او بیان کرد: آنتن رسانه ملی به هیچ گروه و جناح خاصی اختصاص ندارد و ما تمام تلاش خود را برای حضور پر شور مردم در انتخابات به کار می‌گیریم.

آینه دار اظهار کرد :برای افزایش اعتماد مردم به رسانه باید صدا‌های آن‌ها بیشتر شنیده شود چرا که مطالبه گری و پرسش گری کار رسانه است، اما باید همراه با تبیین و پاسخ گویی مسئولان باشد.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت:مسئولان روزانه در برنامه‌های مختلف صدا و سیما حاضر می‌شوند و به مشکلات و مطالبه‌های مردم پاسخ می‌دهند؛ به نتیجه رسیدن مشکلات، مطالبات، خواسته‌ها و انعکاس صدای مردم از اولویت‌های صدا و سیمای استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.